با بسته‌ی ورزشی پنج شنبه ۲۰ دی ماه، کاری از باشگاه خبرنگاران جوان مرکز کرمان با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در بسته ی خبری امروز، به سوژه های ورزشی چون: حضور ۵ کرمانی در اردوی آمادگی تیم ملی شنای جانبازان و معلولین، دعوت دارتر نوجوان کرمانی به اردوی تیم ملی، حضور مربی کرمانی در اردوی منتخبین استعدادیابی تنیس روی میز، درخشش شناگر ملی پوش کرمانی در رقابت‌های لیگ برتر کشور و برگزاری کلاس توجیهی قوانین داوری در کرمان پرداخته شده است.

حضور ۵ کرمانی در اردوی آمادگی تیم ملی شنای جانبازان و معلولین

۴ شناگر به همراه یک مربی کرمانی به نخستین اردوی آمادگی تیم ملی شنای جانبازان و معلولین به منظور کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ دعوت شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نخستین اردوی انتخابی تیم ملی شنا جانبازان و معلولین از ۲۳ دی جاری در تهران برگزار می شود.

در این اردو از ۱۸ ورزشکار دعوت بعمل آمده که در این بین نام محمد کریم زاده، ایلیا کاظمیه، فرزاد حسین آبادی و سینا ضیغمی نژاد از کرمان نیز به چشم می خورد.

اردونشینان،  از ۲۲ دی جاری وارد تهران، کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولین، می شوند و تمرینات آنها از ۲۳ تا ۲۵ دی زیر نظر کادر فنی انجام می شود.

سید شورش دلپسند نیز از استان کرمان با همراهی محمد حسین اقبالی، سرمربی تیم ملی در کنار مهدی ضیایی و علیرضا ایزدی، مربیان تیم ملی، بر تمرینات نظارت دارد و احمد شکری نیز به عنوان سرپرست این اردو معرفی شده است.

دعوت دارتر نوجوان کرمانی به اردوی تیم ملی

امیر مهدی زنگی آبادی، دارتر خوش آتیه استان کرمان به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، پانزدهمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی دارت کشور، با حضور ۱۳ بازیکن (۸ پسر و ۵ دختر) ۲۵ تا ۲۸ دی جاری به میزبانی استان سمنان، شهرستان گرمسار برگزار می‌شود.

امیر مهدی زنگی آبادی به عنوان تنها نماینده‌ی استان کرمان در این اردو حضور می‌یابد.

منتخبان باید تا ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۲۵ دی جاری با در دست داشتن مدارک، خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند.

حضور مربی کرمانی در اردوی منتخبین استعدادیابی تنیس روی میز

زهره خیامیان به عنوان مربی اردوی طرح ملی استعدادیابی تنیس روی میز کشور انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اردوی منتخبین طرح ملی استعدادیابی تنیس روی میز کشور ۲۳ تا ۲۸ دی جاری به میزبانی استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

زهره خیامیان از استان کرمان به عنوان مربی استعدادیابی در این اردو حضور دارد.

درخشش شناگر ملی پوش کرمانی در رقابت‌های لیگ برتر کشور

علی رشیدی، شناگر ملی پوش کرمانی در نخستین مرحله ی رقابت‌های لیگ برتر شنای کشور توانست در قالب تیم شنای استخر شهید هاشمی نژاد مشهد خوش بدرخشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مرحله نخست شانزدهمین دوره مسابقات شنای باشگاه‌های کشور در سال ۱۳۹۷ با حضور ۹ تیم برگزار شد.

علی رشیدی، شناگر ملی پوش کرمانی در نخستین مرحله این رقابت‌ها، در قالب تیم شنای استخر شهید هاشمی نژاد مشهد به نتایج خوبی دست یافت.

این شناگر در ماده ۱۰۰ متر آزاد بعد از سینا غلامپور، رکورد دار ایران در این ماده، در جایگاه دوم ایستاد، وی همچنین موفق به کسب جایگاه سوم ۵۰ متر آزاد ، چهارم ۵۰ و ۱۰۰ متر پروانه شد.

این شناگر ملی پوش کرمانی به همراه هم تیمی هایش در ماده ۴ در ۱۰۰ متر آزاد تیمی نیز توانست سکوی نخست را از آن خود کند.

برگزاری کلاس توجیهی قوانین داوری در کرمان

کلاس توجیهی قوانین داوری با حضور فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران فدراسیون و دانیال مرادی مسئول آموزش این کمیته، به مدت یک روز در کرمان، برگزار می شود.

علیرضا کهوری، رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به توجه و عنایت خاص رییس هیئت فوتبال استان به مباحث داوری و تاکید وی بر دانش‌افزایی داوران گفت: بر این اساس تصمیم گرفتیم، کلاس توجیهی یک روزه‌ی قوانین داوری را با حضور فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران فدراسیون و دانیال مرادی مسئول آموزش این کمیته، در کرمان برگزار کنیم.

وی افزود: ۹۰ نفر از استان کرمان در این دوره شرکت خواهند کرد.

کهوری، کلاس توجیهی قوانین داوری را شامل: کارگاه‌ها و پنل‌های تخصصی در زمینه دانش‌افزایی و مرور قوانین دانست و تصریح کرد: این دوره از ساعت هشت صبح روز جمعه ۲۱ دی جاری آغاز می‌شود و تا عصر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ب

اخبار ورزشی استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار