رئیس صندوق قرض‌الحسنه شاهد منطقه قزوین از پرداخت ۲۶۷ میلیارد و ۷۲ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه شاهد به ایثارگران خبر داد.

بهمن رفیعی رئیس صندوق قرض‌الحسنه شاهد منطقه قزوین گفت: ۲۶۷ میلیارد و ۷۲ میلیون ریال به ۶۶۸ نفر از اعضای صندوق قرض‌الحسنه شاهد منطقه قزوین در ۶ ماه نخست سال جاری پرداخت شده است.

رفیعی افزود: از آمار یاد شده، ۲۶۶ نفر از خانواده شهدا به مبلغ یکصد و ۱۳ میلیارد و ۹۵۱ میلیون ریال و ۴۰۲ نفر از خانواده جانبازان به مبلغ یکصد و ۵۳ میلیارد و یکصد و ۲۱ میلیون ریال وام دریافت کردند.

رئیس صندوق قرض‌الحسنه شاهد منطقه قزوین گفت: پرداخت وام به اعضای صندوق شاهد شرایط خاصی نمی‌خواهد و افرادی که عضو این صندوق باشند به راحتی می‌توانند وام دریافت کنند.

رفیعی افزود: همچنین کارشناسان صندوق، ایثارگرانی که واجد شرایط دریافت وام هستند هر ماه شناسایی و از طریق تماس تلفنی به آنان اعلام می‌کنند تا برای دریافت وام صندوق قرض‌الحسنه شاهد به بنیاد مراجعه نمایند.

وی گفت: وام صندوق یاد شده به اعضا اعم از والدین، همسران و فرزندان شهدا، جانبازان حقوق‌بگیر بنیاد و همسران جانباز متوفی حقوق‌بگیر بنیاد پرداخت می‌شود.

رئیس صندوق قرض‌الحسنه شاهد منطقه قزوین، بهبود وضعیت اقتصادی و درآمدی خانواده‌های شهدا و ایثارگران را از جمله اهداف پرداخت وام قرض‌الحسنه، صندوق قرض‌الحسنه شاهد منطقه قزوین برشمرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.