اشتغالزایی برای ۵۰ نفر از فعالان عرصه فرهنگ و هنر

 رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: مراکز رشد حوزه هنری استان برای ۵۰ نفر از فعالان عرصه فرهنگ و هنر اشتغالزایی کرده است.

 رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: مراکز رشد حوزه هنری استان با پیشبرد برنامه‌های خود موجب اشتغالزایی برای ۵۰ نفر از فعالان عرصه فرهنگ و هنر اشتغالزایی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا امامقلی روز شنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) قزوین افزود: در راستای تربیت و پرورش نیرو‌های جوان انقلابی در عرصه‌های فرهنگ و هنر، سه مرکز رشد در حوزه هنری قزوین ایجاد شده است.

این مسوول گفت: در این مراکز ساماندهی، تربیت و رشد نیروی انسانی در مقوله‌های فرهنگی و هنری مورد توجه قرار دارد.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قزوین یادآور شد: میانگین سنی مخاطبان مراکز رشد حوزه هنری از ۱۸ تا ۲۲ سال بوده است.

امامقلی با بیان اینکه پرورش نیرو‌های انسانی متعهد از اولویت‌های حوزه هنری به شمار می‌رود، افزود: در کنار این موضوع، برای اشتغالزایی و کارآفرینی مخاطبان خود نیز برنامه ریزی کرده ایم.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قزوین با تاکید بر ضرورت تقویت هنر انقلابی، اظهار داشت: هنر انقلاب اسلامی بستری مناسب برای کنش گری و ایجاد فضای گفتگو در جامعه ایجاد می‌کند که باید به این مقوله توجه جدی داشته باشیم.

وی در پایان خواستار تعامل هرچه بیشتر رسانه‌ها از جمله خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) و حوزه هنری قزوین شد و گفت: افزایش تعامل و همکاری در این زمینه منجر به تقویت حوزه فرهنگ و هنر استان خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.