مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: از روز شنبه نهم مهرماه؛ تمام مدارس پذیرای دانش آموزان و معلمان است.

سید امیر شوشتری مدیر کل آموزش و پرورش گفت:  امسال شاهد افزایش آمار دانش آموزی خصوصا در پایه اول ابتدایی با افزایش ۱۸ درصدی بوده ایم و کلاس‌ها به اجبار تراکم بیشتری پیدا کرده اند،همچنین  امسال حدود ۱ میلیون و ۵۵۰ هزار دانش آموز و ۸۰ هزار همکار فرهنگی در مدارس حضور می‌یابند.

او افزود : سال مالی مدارس دو ماه جا به جا شده، ولی با آغاز مهر و اجرای تعهدات مالی، مشکلی نخواهیم داشت؛ ضمن اینکه تاکنون نیز با اعتبارات موجود کار‌های زیادی انجام شده است .

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: امسال هزار کلاس جدید به آموزش و پرورش تحویل داده شده که ۶۰ درصد این کلاس‌ها جدید و بقیه کلاس‌های نوساز شده است.

شوشتری درباره سرویس مدارس هم بیان کرد : جلسات زیادی با کارگروه ماده ۱۸ که مربوط به سرویس مدارس است، انجام شده و نتیجه آن فقط افزایش ۳۵ درصدی سرویس مدارس بود.

او تصریح کرد: تا پایان مهر همه مسائل از جمله سرویس مدارس، ساماندهی می‌شود و مشکلی وجود نخواهد داشت، چون حل اینگونه چالش‌ها نیاز به شروع فصل و بازگشایی مدارس دارد،همچنین  به علت کمک به کاهش ترافیک شهری، احتمال تغییر ساعت مدارس وجود دارد، اما هنوز در این مورد تصمیم گیری نشده است و در صورت تصمیم گیری، حتما نتیجه از طریق آموزش و پرورش استان اطلاع رسانی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.