رئیس هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور با تاکید بر اینکه بخش مردمی قرآنی مورد بی‌مهری دستگاه‌های اجرایی کشور قرار دارند، گفت: سپردن امور به مردم در حوزه‌های قرآنی نتایج مطلوبی دارد و مسئولان باید به این مهم توجه کنند.

مرتضی طلایی در مراسم گردهمایی مدیران عامل تشکل‌های قرآنی کشور که به میزانی شیراز در حال برگزاری است، گفت: حدود ۳ هزار مؤسسه قرآنی و هفت هزار خانه قرآنی در کشور داریم که توسط ۳۱ اتحادیه استانی اداره می‌شوند.

او گفت: نحوه تدوین سند چشم‌انداز و برنامه‌های راهبردی برای تشکل‌های قرآنی کشور به صورتی که قابل اجرا باشد در نشست فصلی مورد توجه ما قرار دارد.

طلایی با تاکید بر اینکه بخش مردمی قرآنی مورد بی‌مهری دستگاه‌های اجرایی کشور قرار دارند و سال گذشته یک ریال بودجه به موسسات قرآنی مردمی تعلق نگرفت، گفت: سپردن امور به مردم در حوزه‌های قرآنی نتایج مطلوبی دارد و مسئولان باید به این مهم توجه کنند.

طلایی گفت: متاسفانه علی‌رغم پیگیری‌ها یک سال است نتوانسته‌ایم با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار داشته باشیم و امیدواریم با برگزاری این مجمع بتوانیم با برنامه‌های علمی و مدیریت‌های نوین مورد توجه دستگاه‌های کشور قرار بگیریم.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور گفت: یک دوم بودجه قرآنی کشور باید به بخش مردمی اختصاص یابد و در کنار بخش دولتی باید بخش مردمی نیز مورد توجه قرار بگیرد که از دولت انقلابی و ولایت مدار این موضوع را خواستاریم، زیرا زبان قرآن بهترین موضوعات فردی و اجتماعی را در کشور تبیین می‌کند.

طلائی ضمن ابراز رضایت از فعالیت‌های قرآنی در فارس گفت: استان فارس از استان‌های فعال کشور و از موتور‌های محرکه فعالیت‌ها و تشکل‌های قرآنی به شمار می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۰۷ مهر ۱۴۰۱
از کانادا چه خبر ؟؟؟
آخرین اخبار