مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد از برگزاری برنامه‌های مختلف در هفته کودک در استان خبر داد.

 

 

قوامی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد گفت: از جمله برنامه‌هایی که برای هفته‌ کودک در یزد تدارک دیده شده ، سه ویژه برنامه‌ی شاد شامل؛ جنگ شادی با برگزاری کارگاه‌های فرهنگی هنری و ادبی در پارک هفتم تیر در تاریخ ۱۶ مهر، برگزار می شود.

او اظهار داشت: کارگاه‌های مادر و کودک با اجرای بازی‌های مختلف با همکاری پدرو مادر‌ها با فرزندانشان در تاریخ ۱۸ مهر در پارک دانش واقع در پنجاه و دو متری امامشهر و ویژه برنامه‌ی جشن شاد و اجرای کارگاه‌های مختلف در تاریخ ۱۹ مهر در پارک شعر و ادب واقع در خیابان مهدی اجرا می‌شود.

او افزود: همزمان با ویژه برنامه‌ی جشن شادی در پارک شعر و ادب خیابان مهدی، نخستین مرکز تخصصی دست سازه‌های خلاق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد افتتاح می‌شود.

به گفته او، هفته ملی کودک فرصت مغتنمی است برای ایجاد انگیزه‌ی بیشتر برای توجه به کودکان و نوجوانان چراکه کودکان امروز ما مسئولان آینده‌ی کشور هستند.

 قوامی ادامه داد: هرگونه هزینه برای کودکان در زمینه فرهنگ، بهداشت، سلامت و رفاه اجتماعی، سرمایه گذاری بلند مدت برای هر جامعه‌ای است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد با بیان اینکه شعار امسال هفته کودک، حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی است، بیان کرد: کودکان پیام آوران صلح، آرامش، دوستی، راستی و مهربانی هستند.

سید محمد رضا مدرسی فرماندار یزد گفت: اجرای برنامه‌های امیدآفرین ار هفته ملی کودک می‌تواند روحیه‌ کودکان را بعد از دوسال محدودیت‌های کرونایی به حالت سال‌های قبل از این اپدمی برگرداند و حضور پر شور کودکان را داشته باشیم.

او افزود: ارگان‌های فرهنگی برنامه‌های ادارت خود را برای این هفته ارائه کرده و هر کدام در کمیته ثبت می‌شود، اما چند برنامه‌ی بزرگ در سطح شهر با همراهی ارگان‌های مختلف برای عموم مردم برگزار می‌شود.

فرماندار یزد گفت: شهرداری ها، نیروی انتظامی، آموزش پرورش، ورزش و جوانان و ... با محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های هفته‌ی کودک در یزد تلاش می کنند.

 ۸ اکتبر از ۱۶ مهر  تا ۲۲ مهر هفته‌ ملی کودک در ایران است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.