جمعی از مسئولان مهاباد به مناسبت هفته دفاع مقدس با خانواده سرلشکر شهید خلبان خالد حیدری دیدار کردند.

فرماندار مهاباد و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی این شهرستان، با خانواده سرلشکر شهید خالد حیدری دیدار و از صبر و استقامت خانواده این شهید والا مقام دوران جنگ تحمیلی تجلیل کردند.

در این دیدار امیر قادری فرماندار مهاباد از سرلشکر شهید خلبان حیدری به عنوان نماد مقاومت و ایثار و مظهر عزت و شرافت این مرز و بوم یاد کرد و گفت: پیگیری مطالبات و خواسته‌های خانواده شهدا وظیفه اصلی مسئولان بوده و در این راستا کوتاهی نخواهند کرد.

وی همچنین تکریم و دیدار با خانواده شهدا را یک تکلیف برای مسئولان برشمرد و خواستار برنامه ریزی‌های منظم با هماهنگی بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان در این زمینه از سوی سایر مسئولان شد.

سرلشکر خلبان «خالد حیدری» از تیرپروازان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در نخستین روز جنگ تحمیلی و هنگام ماموریت هوایی در عراق به درجه رفیع شهادت نائل و در آسمان جاودانه شد.

بیش از ۲ ساعت از حمله رژیم بعثی عراق در ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ به خاک ایران و بمباران سنگین نقاط راهبردی کشورمان نگذشته بود که ۲ گروه پروازی از تیزپروازان ارتش جمهوری اسلامی، ۲ پایگاه اصلی هوایی عراق به نام‌های «شعیبه» و «کوت» را بمباران کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.