معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: فرخشهر به‌عنوان شهر دوستدار سالمند معرفی شده است.

 محسن حسین‌میرزایی در شورای سالمندان چهارمحال و بختیاری گفت: باید فرخشهر، به‌عنوان شهر پایلوت دوستدار سالمند در کشور الگو شود و همه دستگاه‌ها همکاری لازم را با شهرداری فرخشهر داشته باشند.

وی، با اشاره به اینکه فعالیت در حوزه سالمندی برای آینده خودمان است، اظهار کرد: برنامه‌ریزی در حوزه سالمندی باید منسجم‌تر باشد، سالمندان جامعه پدر و مادر خودمان هستند و باید موضوعات مرتبط با سالمندان دلسوزانه‌تر برگزار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: به سالمندان باید توجه ویژه شود تا احساس نکنند که فراموشی سپرده شده‌اند، سالمندان سرمایه عظیم برای هر استان هستند و باید از تجربیات آن‌ها استفاده کرد.

حسین‌میرزایی با تاکید بر اینکه باید سالمندان در تصمیم‌سازی‌ها دخیل شوند، خاطرنشان کرد: مدیران‌کل نیز نسبت به اجرای مصوبات شورای سالمندان اهتمام ویژه داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه خیرین با اکسیر دلسوزی در موضوعات مختلف ورود می‌کنند، یادآور شد: باید تمامی سالمندان در مباحث درآمدی، معیشتی و بیمه‌ای مورد توجه باشند.


بیشتر بخوانید


وی با تاکید بر اینکه مقدمات احداث باغ سلامت سالمندی در شهرکرد فراهم شود، بیان کرد: اختصاص زمین مورد نیاز برای احداث این باغ پیگیری شود، وجود مراکز نگهداری سالمندی ضروری است، اما سالمند باید در کانون گرم خانواده نگهداری شود و باید در این زمینه فرهنگ‌سازی صورت بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.