نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: شعار‌هایی که اغتشاشگران طی روز‌های اخیر سر دادند، نخ نما شده و این دست اتفاقات، نخستین بار نیست که در انقلاب تکرار می‌شود.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری دشمنان می‌دانند که عوامل اعتقادی، دینی و معنوی موجب سرافرازی و ماندگاری ملت ایران است.

شب گذشته یادواره شهدای روستای دهنو علی‌آباد از توابع بخش جوکار شهرستان ملایربرگزار شد.

او گفت: جریان‌های ضد انقلاب قادر به توقف حرکت پرشتاب نظام نیستند و این جریان‌ها در داخل کشور، در تلاش هستند با ترور، تخریب و انفجار حرکت انقلاب و نظام اسلامی را متوقف کنند، اما توطئه‌های آن‌ها همیشه نقش بر آب است.

او از مردمی که به ندای شیطانی دشمنان پاسخ منفی داده و آن‌ها را سرکوب کردند قدر دانی کرد و می‌گوید: کسانی که در زمان انقلاب در کنار امام راحل بودند و ایشان حکم انتصاب آن‌ها را امضا کرد و امروز بیانیه می‌دهند و افکار عمومی را علیه نظام تحریک می‌کنند، همان‌هایی هستند که امام خمینی (ره) را به تناسب منافع‌شان تعریف می‌کنند.

به گفته حجت الاسلام ذوالنوری عده‌ای از شرکت‌کنندگان در اغتشاشات مشکل معیشت و اقتصاد دارند و به دلیل تحمل فشار‌های اقتصادی، ممکن است به ندای بیگانه‌ای پاسخ داده و به کف خیابان آمده‌اند.

او به مدیریت فضای مجازی از سوی بیگانگان هم اشاره و گفت: پشت پرده تمام این حوادث، دستان خیانت کار و پلید رژیم صهیونیستی است که سال‌ها علیه این مردم تلاش می‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان می‌خواهند با حمله به دستگاه امنیتی و انتظامی، خاکریز‌های دفاعی کشور را بشکنند و مسئولان را وادار به عقب‌نشینی از مواضع حفظ دین و انقلاب کنند.

حجت الاسلام ذوالنوری می‌گوید: آتش کشیدن مساجد، قرآن، حمله به موکب‌های امام حسین (ع)، به شهادت رساندن موکب‌دار در مشهد و تعرض به حجاب بانوان ربطی به گرسنگی و اشتغال ندارد.

او گفت: امروز رسالت و وظیفه ما پاسداشت آرمان‌های متعالی همچون دنیاگریزی، آخرت‌گرایی، ایمان و معنویت است.

حجت الاسلام ذوالنوری گفت: عشق به اهل بیت (ع) و ولایت‌مداری رمز موفقیت ما در دوران دفاع مقدس است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.