رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: برای خروج زائران رضوی اقدام به بسیج ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای از سراسر کشور کرده ایم.

داریوش امانی  رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت : پیشنهاد داده ایم تیم‌های راهداری استان‌ها و تمهیدات جابه‌جایی مسافر مانند آنچه در مهران صورت گرفت در مشهد نیز صورت گیرد به عنوان نمونه همان ساختار استقرار سکو‌های ویژه مسافران تهران و اصفهان و دیگر استان‌ها در مشهد برپا تا بازگشت مسافران تسهیل شود.

او افزود: با همکاری شرکت‌های حمل و نقل بخش خصوصی مقرر شد ۳۰ درصد به قیمت بلیت اتوبوس‌هایی که متعهد شده اند در عملیات بازگرداندن مسافر مشارکت کنند افزوده شود.

رایزنی برای تامین هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس در دهه پایانی صفر

جعفر شهامت رئیس کمیته خدمات حمل و نقل و آمار ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: در حال رایزنی با سایر نهاد‌ها و مجموعه در کشور هستیم تا هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران دهه پایانی صفر از مشهد تامین کنیم.

او افزود: پیش بینی می‌شود حجم سرویس دهی اتوبوس‌ها در روز اوجگیری سفر‌ها یعنی روز شهادت امام رضا (ع) بین ۲ هزار تا ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس باشد.

رئیس کمیته خدمات حمل و نقل و آمار ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی ادامه داد: تا روز جمعه، نهم مهر نیز برای خروج زائران رضوی که با افزایش قابل ملاحظه‌ای همراه است نیاز به اتوبوس است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.