رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: ۶۰ بسته لوازم‌التحریر اهدایی توسط مؤسسه خیریه ریحانه سعادت میان دانش‌آموزان تحت حمایت استان توزیع شد.

علی منصوری با تبریک فرا رسیدن ماه مهر بیان کرد: برخی از خانواده‌ها توانایی تأمین هزینه‌های لوازم مورد نیاز برای ورود دانش‌آموزان خود به مدارس را ندارند.

وی با اشاره به اهمیت تهیه لوازم‌التحریر، کیف و کفش مناسب برای دانش‌آموزان نیازمند افزود: به همت مؤسسه خیریه ریحانه سعادت، لوازم‌التحریر به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان و پوشاک میان دانش‌آموزان تحت حمایت استان توزیع شد.


بیشتر بخوانید


رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد استان با اشاره به آغاز پویش شور عاطفه‌ها از ۲۴ شهریورماه ادامه داد: مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند با پرداخت هر مبلغی زمینه ادامه تحصیل، رشد و بالندگی این دانش‌آموزان و دانشجویان را فراهم کنند.

منصوری با تشریح روش‌های مشارکت در این پویش گفت: مراجعه به ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان و همچنین کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* و شماره حساب ۰۴۱۲_۵۰۰۳_۹۹۷۹_۶۰۳۷ برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های مردم نیکوکار استان در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار