سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن با بیان اینکه کار جهادی برخاسته از تفکر خدمت رسانی و عدالت محوری است گفت: گروه‌های جهادی متعلق به انقلاب و مردم هستند و دغدغه آن‌ها معیشت، اقتصاد و حل مشکل مردم است.

آقای کرمی در جلسه قرارگاه بسیج سازندگی این شهرستان با بیان اینکه کار جهادی برخاسته از تفکر خدمت رسانی و عدالت محوری است گفت: گروه‌های جهادی متعلق به انقلاب و مردم هستند و دغدغه آن‌ها معیشت، اقتصاد و حل مشکل مردم است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های انجام شده بسیج سازندگی این شهرستان اظهار کرد: از سال گذشته تا کنون ۱۰۹ نفر از متقاضیان تسهیلات مشاغل خانگی و کارگاه‌های تولیدی جهت دریافت تسهیلات (حدود ۲۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال) به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.


بیشتر بخوانید


کرمی تشکیل ۳۸ صندوق قرض الحسنه محله محور با پرداخت یک هزار و ۹۸ فقره تسهیلات را از دیگر فعالیت‌های شاخص بسیج سازندگی ناحیه بروجن عنوان کرد.

وی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی برای ۴۹۵ نفر در رشته‌های مختلف (پرورش دام، زنبور عسل، کشت گیاهان دارویی و...) با همکاری جهاد کشاورزی و سازمان فنی و حرفه‌ای، همکاری با جهاد کشاورزی در قالب طرح شهید همدانی جهت اجرای پروژه‌های (انتقال آب، احداث استخر ذخیره آب، احیای قنوات جهت کاهش اثرات خشکسالی)، همکاری با کمیته امداد جهت احداث و تعمیر مسکن مددجویان و همکاری در احداث و مرمت ۵ باب مسجد، همکاری با شبکه بهداشت و درمان در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی برای مقابله با کرونا، توزیع کمک‌های مومنانه و بسته‌های معیشتی و ... از دیگر اقدامات بسیج سازندگی از پارسال تا‌کنون در شهرستان بروجن بوده است.

کرمی گفت: امید است با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها در این شهرستان بتوانیم با حمایت و همکاری بسیج سازندگی در راستای توسعه و حل مشکلات این شهرستان حرکت کنیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: بسیج سازندگی از اول انقلاب در هر عرصه‌ای که موردنیاز کشور بوده است برای کمک به مردم پیشقدم بوده است.

سرهنگ فولادی افزود: بسیج سازندگی با فرهنگ و تفکر بسیجی و عمل به منویات فرماندهی معظم کل قوا در جهت تحقق آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی همچون محرومیت زدایی، کمک به مستضعفین و حل مشکلات گام برمی‌دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار