نماز جمعه شهر دار الصابرین به امامت حجت الاسلام دانشی امام‌جمعه این شهر در مسجد جامع بم برگزار شد.

امام جمعه بم درخطبه‌های نماز جمعه با قدردانی از حضور باشکوه مردم در راهپیمای اربعین حسینی گفت: هفته دفاع مقدس و همزمانی آن با بازگشایی مدارس را گرامی می‌داریم.

حجت الاسلام دانشی افزود: در سالروز دفاع مقدس برخی نابهنجاری‌ها را در کشور شاهد هستیم که باید از مسیر قانونی پیگیری شود.

او تصریح کرد: این گونه آشوب‌ها اهداف دشمن هستند و باید همه ملت هوشیار باشند تجمعات غیر قانونی و اشوب گرانه خلاق قانون است و بد خواخوان نظام را خوشحال می‌کند.

امام‌جمعه بم اظهار کرد: دشمن دلسوز نظام جمهوری اسلامی ایران نیست نابود کردن امول عمومی، مساجد، موکب‌های حسینی، تعرض به نیرو‌های انتظامی و بانوان با حجاب، خودرو‌های عمومی و مردم تمام نقشه دشمن است و باید همه مردم و ملت هوشیار باشند.
حجت الاسلام دانشی گفت: دشمنان ما چشم پیشرفت ما را ندارند و نمیخواهند پیشرفت ایران اسلامی را ببینند از طرفی حضور میلیونی زائران حسینی در اربعین و قوی شدن محور مقاومت باعث شده دشمن نا امید شده و قصد کند که انتقام بگیرد.

او تاکید کرد: دشمنان ایران اسلامی تو جه داشته باشند اگر کوچکترین تعرضی به نظام ما شود لحظه‌ای این ملت دریغ نخواهند کرد و اگر رهبری اشاره داشته باشند عمامه ما روحانیون کفن ماست و از جان خود در راه میهن ایران اسلامی دریغ نخواهیم کرد وتا پای جان پای ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم.

برچسب ها: نماز جمعه ، آشوب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.