داراب زاده مطرح کرد؛

ضرورت فراهم سازی زیرساخت‌های برق منطقه آزاد انزلی

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: این شرکت نگاه ویژه‌ای به منطقه آزاد انزلی از نظر زیرساخت‌های برق دارد.

بهمن داراب زاده در نشست با رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به روند توسعه‌ای منطقه آزاد و اتصال قریب الوقوع این منطقه به راه آهن سراسری کشور گفت: شرکت برق منطقه‌ای گیلان آمادگی لازم جهت توسعه همکاری‌های فی مابین را دارد و از آن حمایت و استقبال ویژه می‌کند.

او افزود: این منطقه آزاد انزلی فرصت بسیار مطلوبی برای سرمایه گذاران است و سرمایه گذاران داخلی و خارجی از مزیت‌های قانونی بسیار خوبی در این منطقه برخوردارند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان تصریح کرد: با توجه به توسعه منطقه آزاد انزلی و رشد و پیشرفت خوب و سریع منطقه، این شرکت نگاه و توجه ویژه‌ای به زیرساخت‌های برق این منطقه دارد تا بستر و زیرساخت لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در آن فراهم شود.

ضرورت فراهم سازی زیرساخت‌های برق منطقه آزاد انزلی

عیسی فرهادی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی نیز در این نشست به لزوم تأمین برق واحد‌های تولیدی و جذب سرمایه گذار در حوزه نیروگاه و تولید برق در این منطقه اشاره کرد و گفت: نیاز است با توجه به توسعه همه جانبه منطقه آزاد تجاری و صنعتی انزلی، میزان خدمات دهی در حوزه انرژی به ویژه در مجتمع بندری کاسپین و شهرک‌های صنعتی منطقه افزایش یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.