مدیر عامل شرکت آبفا فارس گفت: برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای در حوزه آب و فاضلاب، منتظر اعتبارات دولتی نمی‌مانیم.

علی جان صادق‌پور در جلسه‌ای با فرماندار شهرستان و اعضای شورای اسلامی شهر اوز، ضمن بررسی مسائل مربوط به آبرسانی شهری و روستایی این شهرستان، گفت: برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای خود در حوزه‌ی آب و فاضلاب، نباید متکی به اعتبارات دولتی باشیم.

او با اشاره به این موضوع که خیرین آبرسان همواره در شهرستان‌های جنوب استان فارس منشأ خدمات عام المنفعه و اقدامات خداپسندانه بوده اند، گفت: ما در شهرستان‌های جنوبی، به ویژه شهرستان اوز همواره شاهد حضور پررنگ خیرین مهرورز و نیکوکار در عرصه‌ی آبرسانی به مردم بوده ایم.

صادق‌پور گفت: طی سال‌های اخیر نیز خیرین نیکوکار و مردم بخشنده‌ی شهرستان اوز همواره بدون چشم داشت در احداث و اجرای طرح‌های آبرسانی مشارکت داشته اند که البته از این مردم بلند طبع همین انتظار را داریم.

مدیر عمل شرکت آبفا استان فارس گفت: کمبود منابع مالی شرایط را به گونه‌ای رقم زده است که دیگر برای اجرای طرح‌های آبرسانی منتظر و متکی به اعتبارات دولتی نباشیم.

صادق پور، شرکت آبفا استان فارس را پیشقدم در ارائه‌ی خدمات موثر آب و فاضلاب در استان فارس عنوان کرد و گفت: به همراهی مسئولین محلی برای پیشبرد مطلوب امور نیازمندیم و در صورت تأمین اعتبارات مورد نیاز آماده‌ی اجرای طرح‌ها و پروژه‌های جدید آبرسانی در شهرستان اوز هستیم.

در این جلسه که محمدی فرماندار و جهانگیر عطوفت شعار مدیر امور آبفا شهرستان اوز و همچنین تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر اوز، آخرین وضعیت منابع آب و روند آبرسانی به مردم شهر‌ها و روستا‌های این شهرستان و همچنین مسائل و مشکلات موجود در این حوزه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار