ضمن پایش عملکرد ۵ ماهه نخست امسال، راهکار‌های ارتقای ارائه خدمات استاندارد درمانی در بیمارستان شهید مطهری مرودشت بررسی شد.

دکتر کامران راسخ مدیر امور بیماری‌ها و مراکز تشخیصی و درمانی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: طی بررسی‌های انجام شده و بر اساس آمار و اطلاعات ثبت شده در مرکز پایش مراقبت‌های درمانی دانشگاه MCMC، از مجموع ۶۰ هزار و ۳۳۹ بیمار مراجعه کننده به بیمارستان شهید مطهری مرودشت در ۵ ماهه نخست امسال، ۸ هزار و ۵۶۳ بیمار بستری شده و خدمات درمانی لازم را دریافت کرده اند.

او افزود: همچنین در ۵ ماهه نخست امسال، یک هزار و ۲۵۹ عمل جراحی الکتیو و ۷۳۴ عمل جراحی اورژانسی نیز در این مرکز درمانی انجام شده است.

مدیر امور بیماری‌ها و مراکز تشخیصی و درمانی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اضافه کرد: در حال حاضر ۲۶ پزشک عمومی و ۷۰ پزشک متخصص در رشته‌های مختلف در بیمارستان شهید مطهری مرودشت خدمات درمانی را به بیماران ارائه می‌کنند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه ارتقای خدمات تخصصی استاندارد در شهرستان‌ها همواره از اولویت‌های اصلی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز بوده است، از ارزیابی و پیگیری در راستای برخورداری عادلانه بیمارستان‌ها از تجهیزات و امکانات درمانی متناسب با تعداد مراجعان هر مرکز درمانی خبر داد.

راسخ ادامه داد: از آنجا که حوزه درمان با عموم جامعه در ارتباط است، توجه به کیفیت خدمات ارائه شده، افزایش رضایتمندی بیماران و جامعه را همراه دارد.

در این نشست هم اندیشی که در دفتر مدیریت امور بیماری‌ها و مراکز تشخیصی و درمانی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیرار برگزار شد، چالش‌ها و نیازمندی‌های بیمارستان شهید مطهری مرودشت مورد ارزیابی قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.