مدیر آموزش و‌پرورش کوهبنان از راه اندازی رشته تحصیلی متالوژی در هنرستان فنی پسرانه حضرت امام خمینی (ره) کوهبنان در سال تحصیلی جدید خبر داد.

معصومی گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید آسفالت و زیبا سازی تعدادی از مدارس در شهرستان در دستور کار قرار گرفته که تاکنون آسفالت محوطه مدارس جنت، عدالت، امیرکبیر و شهید محمد حسنی انجام شده و مدارس شهید حقانی، مدرس، امام حسن، فضیلت و شهید محمود توکلی در نوبت دوم قرار دارد.

او  افزود: در خصوص احداث دو مدرسه جدید در روستای چاه ریزو که دانش آموزان در کانکس درس می‌خواندند و روستای گیتری پیگیری‌هایی صورت گرفته است.

معصومی گفت: احداث چمن مصنوعی دبیرستان پسرانه مدرس و زمین ساحلی مجتمع آموزشی امام رضا (ع) هم در حال انجام است.

به گفته معصومی در حوزه آموزشی برای راه اندازی مدرسه نمونه دولتی دخترانه شهرستان مزین به نام سردار دل‌ها پیگیری‌های انجام گرفته که پذیرش دانش آموز در پایه هفتم را در سال جدید داریم.

مدیر آموزش و‌پرورش کوهبنان از راه اندازی رشته تحصیلی متالوژی در هنرستان پسرانه حضرت امام خمینی (ره) کوهبنان در سال تحصیلی جدید خبر داد.

معصومی گفت: رشته تربیت بدنی دختران که جزو رشته‌های وزارتخانه‌ای است در کوهبنان فعالیت دارد که امیدواریم با تکمیل استخر شنا تا پایان امسال زیر ساخت‌های پیشرفت این رشته در شهرستان فراهم شود.

معصومی تصریح کرد: در بخش طغرالجرد رشته تجربی پایه دهم دختران بازگشایی شده که این مهم می‌تواند بر عمق بخشیدن به آموزش و رضایت خانواده‌ها اثر گذار باشد.

مدیر آموزش و پرورش کوهبنان گفت :جشن شکوفه‌ها و کلاس اولی‌ها در روز پنج شنبه در دبستان پسرانه بهدشتی به صورت نمادین برگزار می‌شود و شنبه دوم مهر زنگ آغاز سال تحصیلی به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه الزهرا نواخته خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار