موکبداران اندیمشکی بیش از ۲ میلیون زائر اربعین حسینی را پذیرایی و اسکان دادند.

حسن دهقان مدیر ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان اندیمشک گفت: موکبدران این شهرستان از ۷ شهریور ماه تاکنون بیش از ۲میلیون زائر را پذیرایی و اسکان دادند

او می‌گوید: اربعین میعادگاه عاشقان، عارفان، دلسوختگان اهلبیت (ع) و همچنین میقات و لشکرگاه حضرت، ولی عصر ارواحنا فداه برای تحقق و آمادگی حکومت جهانی اسلام در عصر حاضر است.

به گفته دهقان شهرستان اندیمشک به عنوان ورودی دروازه کربلای ایران در خوزستان صحنه‌های از عشق، ایثار، فداکاری، همدلی، وحدت و مهمان نوازی را به تصویر کشید، مواکب این شهرستان از ۷ شهریور ماه تاکنون بیش از ۲ میلیون زائر در رفت و برگشت را پذیرایی و اسکان دادند.

مدیر ستاد توسعه و بازسازی عتبات و عالیات شهرستان اندیمشک گفت: راه امام حسین (ع) نماد وحدت امت اسلامی است، در حرکت حماسی اربعین حسینی ازتمام نقاط مختلف دنیا و مذاهب و ادیان مختلف حضور دارند و این نشان می‌دهد که این مسیر، همه ما را به وحدت اسلامی و انسانی رهنمود می‌دهد.

این مقام مسئول گفت: حماسه حضور بی نظیر مردمی در کنگره عظیم اربعین حسینی امسال نشان از استمرار نهضت بزرگ عاشورا و عشق مردم به مکتب امام حسین (ع) است، در این جهت مردم شهید پرور اندیمشک، شهری که در مسیر بهشت واقع شده با برپایی ۹۰ موکب مردمی جهت پذیرایی، اسکان و خدمات دهی به زائرین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) عشق و ارادت خود را به نمایش گذاشتند.

دهقان گفت: بدون شک توفیق خدمت به دستگاه اهلبیت عصمت و طهارت (ع) و در این راه قدم نهادن نعمت بزرگی است که نصیب هرکسی نخواهد شد.

مدیر ستاد توسعه و بازسازی عتبات و عالیات شهرستان اندیمشک گفت: توفیق نصیب شهروندان و مسئولین این شهرستان شد تا در مسیر بهشت و ورودی ۳ پایانه مرزی مهران، چزابه وشلمچه میزبان سیل عظیم عاشقان و دلدادگان
شیفتگان حضرت سیدالشهدا (ع) باشیم.

دهقان گفت: تلاش‌ها و مجاهدت‌های خالصانه مدیران و خادمین افتخاری مواکب اربعین حسینی که با شور و عشق حسینی آمیخته است را هیچ کس نمی‌تواند ارزش گذاری کرده و از آن قدردانی نماید، قطعا اجر و پاداش این خدمات و اعمال خالصانه نزد پروردگار متعال ثبت و ضبط  خواهد بود.

مدیرستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان اندیمشک در پایان از زحمات و پشتیبانی تمامی مدیران و کمیته‌های ستاد اربعین شهرستان، اقشار مختلف مردم خصوصا خادمین افتخاری مواکب اربعین حسینی، خیرین و کلیه حمایت کنندگان این حماسه بزرگ که به بهترین شکل ممکن به زائرین سرور سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خدمات رسانی انجام دادند قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.