وزیر خارجه پاکستان در نشستی جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی را عامل اصلی بی‌ثباتی، تنش و درگیری در خاورمیانه دانست.

بلاول بوتو زرداری در نشست کمیته شش نفره سازمان همکاری اسلامی (OIC) با موضوع فلسطین گفت: جنایات اسرائیل در فلسطین اشغالی عامل اصلی بی‌ثباتی، تنش و درگیری در تمام خاورمیانه است.

سایت خبری "رادیو پاکستان"، اعلام کرد  وزیر امور خارجه پاکستان که همراه با نخست وزیر این کشور برای شرکت در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک سفر کرده در حاشیه این اجلاس در نشست کمیته شش نفره سازمان همکاری اسلامی (OIC) با موضوع فلسطین گفت: جنایات اسرائیل در فلسطین اشغالی عامل اصلی بی‌ثباتی، تنش و درگیری در تمام خاورمیانه است.

وی با محکوم کردن ادامه کشتار غیرنظامیان فلسطینی از جمله کودکان و نقض حرمت اماکن مقدس و تخریب منازل فلسطینی‌ها توسط اسرائیل افزود: پاکستان آماده است تا هر اقدامی برای توقف خونریزی جاری و احیای کرامت انسانی و حقوق بشر برای مردم فلسطین در سرزمین‌های اشغالی انجام دهد.

وزیر امور خارجه پاکستان ضمن تاکید بر حمایت دولت اسلام آباد از مبارزات مردم فلسطین برای تعیین حق سرنوشت و مقابله با اشغال خارجی گفت از جامعه بین المللی می‌خواهد که به فلسطینی‌ها کمک کند تا کشوری مستقل به پایتختی قدس شریف تشکیل دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار