سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ساخت و ساز منازل آسیب‌دیده در سیل بارده، براساس قانون و ضوابط باشد و ناظرین فنی نظارت کامل داشته باشند تا حریم رودخانه و مقاوم سازی ملاک قرار داده شود.

جلسه مدیریت بحران شهرستان بن با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل مدیریت بحران استان و جمعی از مدیران استانی در خصوص اقدامات صورت گرفته پس از وقوع سیلاب در محل موقت دهیاری روستای بارده برگزار شد.

آقای حیدری سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در این جلسه، گفت: مسأله مهم پس از وقوع سیلاب مدیریت بحران و حادثه بود که با مدیریت خوب در شهرستان بن تلفات جانی در این حادثه نداشتیم.


بیشتر بخوانید


وی افزود: مساله مهم دیگر بعد از حادثه است که باید بازسازی و بهسازی روستا در اولین فرصت و سریعترین زمان انجام شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار تشریح کرد: ساخت و ساز منازل آسیب‌دیده در سیل بارده، براساس قانون و ضوابط باشد و ناظرین فنی نظارت کامل داشته باشند تا حریم رودخانه و مقاوم سازی ملاک قرار داده شود.

وی به سفر قریب‌الوقوع رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به استان اشاره کرد، گفت: اعتبارات و بودجه استان به صورت جدی پیگیری خواهد شد و از اعتبارات موجود استان در زمینه میلگرد بهره برده شود.

سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: اعتبارات ویژه‌ای برای برای زیر سازی، آسفالت معابر در روستا‌های آسیب دیده درنظر گرفته خواهد شد.

حیدری در پایان یادآور شد: از سد خاکی روستای بارده که دچار آسیب شده است بازدید به عمل آوردیم و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار