مشارکت یک میلیارد ریالی شرکت گاز کربنیک بن در روستای بارده

شرکت گاز کربنیک بن در اقدامی خیرخواهانه و خداپسندانه به یاری مردم روستای بارده و کشاورزان و دامداران شتافت.

آقای علی بیگی فرماندار شهرستان بن طی نشست و مذاکره با مدیرعامل و مهندسین این شرکت گفت: لوله ۸۰ متری مربوط به تخلیه و خروجی آب سد روستای بارده در سیل اخیر دچار انسداد مسیر شده است.

وی افزود: به‌منظور لایروبی و تخلیه نخاله‌های موجود حادث شده در سیل اخیر نیاز به تخلیه آب موجود در سد بوده است.


بیشتر بخوانید


علی بیگی با اشاره به نظر کارشناسان اداره منابع طبیعی استان اعلام کرد: برآورد ریالی این کارشناسان مبلغ یک میلیارد ریال بوده است.

وی به فعالیت‌های خیری و خداپسندانه این شرکت در بسیاری از فعالیت‌های شهرستان اشاره و تأکید کرد: شرکت گاز کربنیک بن با مدیریت برادران سلیمی یکی از شرکت‌های فنی و مهندسی نمونه کشوری است که با کشور‌های پیشرفته صنعتی بین الملل رقابت می‌کند.

علی بیگی اعلام کرد: مهندسین شرکت در روز جمعه ۲۵ شهریور ماه با طرحی خلاقانه و با بهره‌گیری از دانش و استفاده از تزریق گاز co۲ موفق به رفع مسدودی خروجی و لوله تخلیه آب سد شدند.

فرماندار بن یادآور شد: معاون صنایع ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت در سفر به استان و بازدید از شرکت گاز کربنیک بن، این شرکت را یکی از موفق‌ترین و دانش بنیانی‌ترین شرکت‌های کشور معرفی کرد.

علی بیگی در ادامه روند کار درخصوص سد روستای بارده گفت: لایروبی و تخلیه نخاله‌های موجود در سد خاکی این روستا طی روز‌های آینده و در اولین فرصت انجام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار