کارکنان شرکت آب،برق وتاسیسات قشم با اختصاص بخشی از حقوق خود محموله لوازم‌التحریر و بسته‌های بهداشتی را برای دانش آموزان روستای سایه خوش بندرلنگه ارسال کردند.

 این محموله که شامل ۴۰۰ بسته و ارزشی بیش از یک میلیارد ریال بود با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم راهی روستای سایه خوش شد.

پس از زلزله روستای سایه خوش در تیرماه تاکنون مردم نوعدوست قشم و دستگاه‌های اجرایی و نظامی این جزیره، چندین محموله کمک از لوازم سرمایشی و مواد غذایی تا مواد بهداشتی و لوازم‌التحریر را برای زلزله‌زدگان ارسال کرده‌اند.

بامداد شنبه یازده تیر ۱۴۰۱ دو زلزله بزرگ به قدرت ۶.۱ و ۶.۳ ریشتر بندرخمیر و بندرلنگه در استان هرمزگان را لرزاند که در این حادثه ۱۱۱ نفر مصدوم و پنج نفر فوت شدند. براثر این زمین لرزه‌ها که چندین پس‌لرزه بزرگ نیز به دنبال داشت، شمار زیادی از واحد‌های مسکونی به طور کلی تخریب شدند.

حالا پس از حضور نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه و ارائه خدمات گسترده وضعیت تا حدی زیادی به شرایط عادی بازگشته و دانش‌آموزان خود را برای رفتن به مدرسه آماده می‌کنند و مردم قشم بار دیگر نشان دادند همچون همیشه در کنار هموطنان خود هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.