برخورد با نانوایی‌های فاقد تابلوی مشخصات در شهرستان قزوین

مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از پیگیرد قانونی و برخورد قاطع با واحد‌های نانوایی شهرستان قزوین که تاکنون تابلوی مشخصات نصب کرده اند خبرداد.

داود نایب فرجی مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت:  نانوایی‌هایی که تابلوی واحد را در معرض دید عموم نصب کرده باشند با برخورد قانونی و معرفی به مراجع قضایی استان روبرو خواهند شد.

نایب فرجی افزود: تمامی واحد‌های نانوایی باید تابلوی مشخصات واحد را به گونه‌ای نصب کنند که حتی در روز‌های تعطیل نیز قابل رویت باشد.

وی اضافه کرد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته در قرارگاه امنیت قضایی استان قزوین، نانوا‌های متخلف با کسر سهمیه آرد روبرو خواهند شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: با وجود مهلت‌های داده شده برای نصب تابلوی نانوایی در معرض دید عموم، بر اساس اعلام اتحادیه نانوایان قزوین تاکنون ۷۰ درصد نانوایی‌ها این مصوبه را اجرا کرده‌اند.

نایب فرجی افزود: متاسفانه ۱۰ واحد از نانوایی‌های شهرستان قزوین که مقرر بود فعال باشند و نان پخت کنند، به صورت خودسرانه تعطیل کرده و از سوی بازرسان سازمان جهاد کشاورزی رصد و شناسایی شدند.

وی اضافه کرد: شهروندان قزوین می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحد‌های نانوایی و همچنین فقدان نصب تابلو در جلوی مغازه مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار