مراسم گرامیداشت شهدای روستای فرک شهرستان تفرش با حضور اقشار مختلف برگزار شد.

یادواره شهدای روستای فرک از توابع دهستان رودبار شهرستان تفرش در شب اربعین حسینی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم نماینده شهرستان تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی، نماینده، ولی فقیه در در شهرستان و فرماندار حضور داشند.

بیاتی نماینده شهرستان تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: بواسطه رشادت‌ها و فداکار‌های شهدا توانستیم در مقابل رژیم بعث عراق که از سوی استکبار تجهیز شده بود ایستادگی کنیم و در جنگ تحمیلی پیروز شویم.

بیاتی افزود: امروز با فداکاری‌های مردم ولایت مدار ایران اسلامی به قدرتی رسیده ایم که به ابر قدرت روسیه پهباد و موشک صادر می‌کنیم و باید قدردان این دستاورد‌ها باشیم و در قراردادهایی، چون برجام این دستاورد‌ها را به خطر نیندازیم.

رضایی فرماندار شهرستان تفرش ضمن تسلیت اربعین حسینی گفت: در زمانی قرار داریم کار کردن و خدمت رسانی به مردم در امتداد راه شهدا است.

رضایی افزود: استان مرکزی ۱۳ دهستان محروم دارد که ۳ دهستان آن در شهرستان تفرش واقع شده است که با اعتبارات مناطق محروم خدمات گسترده تری به این مناطق ارائه خواهیم کرد.

روستای فرک از توابع شهرستان تفرش و در فاصله ۴۵ کیلومتری شهر تفرش قرار دارد و مردم این رستا ۷ شهید تقدیم نظام اسلامی کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل چاقری
۰۹:۳۴ ۲۹ شهريور ۱۴۰۱
ضمن تشکر وقدردانی از انعکاس مراسم فوق لازم به یادآوری است که مراسم فوق در امامزاده یحیی روستای فرک برگزار گردید