رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از ترافیک سنگین در محور‌های بازگشت زوار در این استان خبر داد.

کیخسرو دستغیب رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت : در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه سنگین، اما روان در محور‌های سرپل ذهاب و گیلانغرب به سمت کرمانشاه و محور ایلام به سمت حمیل هستیم.

وی افزود: در محور اسلام آبادغرب-کرمانشاه-بیستون با توجه به تلاقی مسیر‌های زوار از ۲ مرز خسروی و مهران شاهد ترافیک سنگین هستیم که ترافیک در این مسیر هم روان است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به وجود برخی گره‌های ترافیکی در مسیر تردد زوار، گفت: در حال حاضر در بیستون و ماهیدشت به دلیل استقرار موکب‌ها و توقف زوار شاهد گره‌های ترافیکی هستیم که نیرو‌های پلیس راه مستقر بوده و در حال مدیریت تردد هستند.

دستغیب از افزایش ۵۰ درصدی ترافیک در محور‌های بازگشت زوار خبر داد و تصریح کرد: از روز ۲۷ و ۲۸ شهریور با پایان گرفتن مراسم اربعین شاهد اوج گیری موج بازگشت زوار خواهیم بود.

وی گفت: در حال حاضر نگرانی اصلی ما در موج بازگشت بحث خستگی زوار و عجله و شتاب آن‌ها برای رسیدن به مقصد است و همین امر احتمال تصادفات بویژه از نوع واژگونی را افزایش می‌دهد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه بیان کرد: در همین راستا از تمام زوار درخواست داریم که حتماً برنامه سفر را مدیریت کرده و از هرگونه عجله و شتاب در طول مسیر خودداری کنند.

دستغیب گفت: از رانندگان تقاضا داریم حتماً در موکب‌های مسیر توقف کرده و استراحت کنند و از رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی به طور جد خودداری کنند.

وی با اشاره به تداوم طرح تا روز اول مهر، گفت: تا پایان موج بازگشت زوار پلیس راه در خدمات زائران اربعین خواهد بود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.