قاسمی‌پور گفت: هفته آینده مجلس، نشستی برای بررسی موضوع مهسا امینی با حضور مسئولان ذی‌ربط از جمله نیروی انتظامی برگزار خواهد کرد.

شیوا قاسمی‌پور عضو فراکسیون بانوان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتفاق رخ داده برای مهسا امینی خانم ۲۲ ساله اهل سقز که برای مسافرت به تهران سفر کرده بود، گفت: موضوع برخورد گشت ارشاد با مهسا امینی برای مردم باید شفاف سازی شود.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس تصریح کرد: در این اتفاق تلخ اگر قصور، تخلف یا برخورد خلاف قانونی رخ داده باشد، ما به عنوان نمایندگان مجلس با قاطعیت این موضوع را دنبال خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در صورت قصور احتمالی از مسئولان و عوامل مقصر در این ماجرا توضیح می‌خواهیم، ادامه داد: هفته آینده مجلس جلسه‌ای در این راستا خواهد داشت و از مسئولان مرتبط پاسخ می‌خواهد.

عضو فراکسیون بانوان مجلس اضافه کرد: گفته می‌شود دوربین‌های مداربسته پلیس تصاویر مربوط به مهسا امینی را ضبط کرده که بررسی این تصاویر جزو مطالبات ما از مسئولان نیروی انتظامی است تا ماجرا برای نمایندگان مردم و مردم شفاف شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
واحد
۰۲:۳۰ ۲۷ شهريور ۱۴۰۱
این دختر بیچاره بر اثر شک و ترس رگهای مغزش ترکیدن باعث و بانیش کیه ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۲۶ شهريور ۱۴۰۱
باتوم ؟کجای فیلم بود ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۲۵ شهريور ۱۴۰۱
اگر این مجلس، مجلس واقعی بود که.......
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۱۶:۴۸ ۲۵ شهريور ۱۴۰۱
سلام ما ملت خواهشمندیم بشدت با آن افرادی که این دختر بیگناه را به مقر انتظامی کشانده اند و باعث مرگ ایشان شدن برخوردی بسیار سنگین و سخت کنند چون اون چند تا پلیس رو ول کنند سر یک نفر بیگناه دیگه همین بلا رو میارن میگن اشکال نداره بزارین با باتوم بزنیم تو سرش اون چند تا خلافکار داخل سازمانی رو اعدام کنند
Iran (Islamic Republic of)
مهدی از بابل
۲۳:۵۴ ۲۵ شهريور ۱۴۰۱
اثر ضربه باتوم چطور بوده که طرف میاد میشینه پا میشه میاد جلوی مأمور زن باهاش حرف میزنه بعد اثر می کنه؟!!! خدا رحمت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۲۶ شهريور ۱۴۰۱
خونریزی داخلی و فشار عصبی وسپس بی هو شی
آخرین اخبار