دبیر ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت : مصدومان تصادف در عراق به منظور بستری شدن در بیمارستان های آبادان و خرمشهر وارد شلمچه شدند.

سیدنادر نقیبی ستاد اربعین و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: ۱۳ مصدوم حادثه واژگونی یک خودرو در عراق از طریق مرز شلمچه به کشور منتقل شده و در بیمارستان های خرمشهر و آبادان بستری شدند.

به گفته این مسئول این افراد در اثر واژگونی یک خودروی ون در مسیر بصره به سماوه در عراق مصدوم شدند و پس از اعلام این حادثه به مرکز پست فرماندهی حادثه ICP مستقر در مرز شلمچه ۱۰ دستگاه آمبولانس از نزدیکترین پایگاه‌های سیار اورژانس ۱۱۵ مستقر در این مرز برای تحویل آن‌ها از طرف عراقی و انتقالشان به کشور راهی محل حادثه شدند.

او مصدومان این سانحه رانندگی را ۹ زن و چهار مرد اعلام کرد و از اعزام آن‌ها به مرکز بهداشتی درمانی و فوریت‌های پزشکی حاج قاسم سلیمانی و بیمارستان‌های طالقانی آبادان و ولیعصر خرمشهر پس از دریافت خدمات اولیه اورژانس خبر داد.

تحویل مصدومین در نقطه صفر مرزی با حضور و نظارت دکتر سید نادر نقیبی دبیر ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی آبادان و اسماعیل فراهانی جانشین عملیات سازمان اورژانس کشور انجام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.