رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: تصادف در محور خرمشهر به اهواز یک کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.

سید نادر نقیبی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: تصادف خودروی سواری پژو با نیسان باری در محور خرمشهر به اهواز یک کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.

به گفته او پس از اعلام این حادثه سامانه ۱۱۵ به سرعت سه دستگاه آمبولانس از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس دانشگاه علوم پزشکی ابادان به محل حادثه اعزام شد، اما یک نفر به دلیل شدت جراحت وارده در دم جان باخته بود.

او با بیان انتقال مصدومان این حادثه به به بیمارستان شهید معرفی زاده شهرستان شادگان توسط پرسنل اورژانس گفت: دلیل بروز حادثه توسط کارشناسان مربوطه درحال پیگیری است.

نقیبی همچنین از امداد رسانی به چهار مصدوم یک سانحه دیگر در محور بندر امام به آبادان خبر داد: این اتفاق حاصل برخورد ۲ دستگاه خودروی سواری پژو پارس و سمند بود که هفت و هفت دقیقه صبح امروز در ۴۰ کیلومتری بندرامام رخ داد.

او با اشاره به اعزام سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه گفت: پس از اقدامات اولیه درمانی بر روی مصدومان توسط تکنسین‌های آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان راه زینب بندرامام جهت ادامه درمان منتقل شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.