مدیر شبکه بهداشت و درمان ماهشهر از آمادگی کامل بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها و اورژانس این شهرستان برای بازگشت زائران اربعین حسینی خبر داد.

عبدالرضا اسکندری مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر ماهشهر گفت: آمادگی کامل بیمارستان‌ها درمانگاه‌ها و داروخانه‌های شبانه روزی و اورژانس ۱۱۵ شهرستان بندر ماهشهر برای بازگشت زائران حسینی وجود دارد.

مدیر شبکه بهداشت بندر ماهشهر گفت: شهرستان مفتخر است در خدمت زوار آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام باشد و روزانه به طور متوسط به یک هزار زائر خدمات درمانی ارائه نماید، این خدمات از جمله انجام ویزیت پزشک، تزریقات، سرم درمانی، پانسمان، نوارقلب و. می‌باشد.

به گفته او با توجه به حوادث جاده‌ای چند روز اخیر در مسیر‌های مواصلاتی به مرز شلمچه، از زائران خواهشمندیم در مسیر بازگشت حتماً استراحت لازم و کافی داشته باشند و با خستگی اقدام به رانندگی ننمایند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر گفت: همکاران حوزه سلامت شهرستان علاوه بر پوشش بهداشتی درمانی زائرین حسینی در مرز شلمچه، در حال ارائه خدمت به زائرین اربعین حسینی در راهپیمایی عظیم اربعین ۱۴۰۱ در مرز چذابه نیز هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.