مدیر امور عشایر شهرستان شوش و کرخه از راه اندازی موکب مرکزی عشایر خوزستان در مسیر زائران اربعین حسینی خبرداد و گفت: روزانه به بیش از ۵ هزار زائر اربعین حسینی از سوی موکب عشایر خدمات رسانی می‌شود.

علی سعدی گفت: با حمایت مدیرکل امور عشایر خوزستان و همچنین حضور پررنگ عشایر از اقوام مختلف موکب مرکزی عشایر خوزستان در مسیر ترانزیتی اندیمشک به اهواز در ورودی شهر شوش دانیال (ع) راه‌اندازی شد.

به گفته او، پس از راه اندازی موکب مرکزی  عشایر خوزستان در شوش در جاده ترانزیتی بعد از پمپ بنزین عبیداوی با توجه به موقعیت مناسب و حضور پررنگ عشایر از قومیت‌های مختلف روزانه به بیش از ۵ هزار نفر زائر اربعین حسینی خدماتی هم‌چون، شربت، خرما، قهوه، چای، آب معدنی، شیر و دوغ محلی ارائه می‌شود.

مدیر امور عشایر شهرستان شوش و کرخه می‌گوید: کلیه هزینه‌های موکب از اداره کل امور عشایر خوزستان تامین و عشایر بصورت خودش در تهیه غذا و آش نذری کمک می‌کنند.

سعدی گفت: از کلیه عشایر، مدیر کل و معاونین ایشان در اداره کل امورعشایر خوزستان، شهرداری شوش و عشایر روستای خماط که روزانه با حضور در موکب خدمات مختلفی به زائرین می‌کنند تقدیر و تشکر می‌کنم.

مدیر موکب مرکزی عشایر خوزستان مستقر در شوش می‌گوید: این موکب ۶ روز هست که دایر شده و هرشب در همین محل با حضور زائران اربعین حسینی و عشایر اقوام مختلف مراسم عزاداری برگزار می‌شود.

مدیر امور عشایر شهرستان شوش و کرخه گفت: تانکر آبرسانی اداره امور عشایر به صورت روزانه، آب آشامیدنی مورد نیاز مواکب این شهرستان را تامین می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.