خرید ۷ میلیارد تومان تجهیزات برای مدارس خراسان جنوبی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی از خرید ۷ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی برای مدارس استان خبر داد.

چاوشان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی در مراسم تحویل تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی به ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌های استان گفت: در چندین مرحله تجهیز مدارس خراسان جنوبی انجام شده و در آخرین مرحله آن هفت میلیارد تومان برای این منظور هزینه شده است.

او افزود: در این مرحله ۳۰ نوع تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی شامل پنج هزار و ۲۰۰ قلم تجهیزات به بیش از ۵۳ مدرسه استان که شامل میز و نیمکت، تختخواب، بخاری، کامپیوتر و کمد‌های لباس است، ارسال می‌شود.

چاوشان تصریح کرد: ۱۰ میلیارد تومان برای تجهیزات آموزشی هنرستان‌ها و ۱۵ میلیارد تومان هم برای تجهیزات کمک آموزشی دیگر مدارس استان هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی اظهار کرد: سالانه به حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیارد تومان برای سهم دولت در طرح های مشارکتی مدرسه سازی با خیرین نیاز است که بیش از ۲۰ درصد آن تخصیص نمی‌یابد لذا طرح های مشارکتی مدرسه سازی با خیرین با وجود تخصیص ۵۰ درصد خیرین، برای تکمیل مشکل دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار