رئیس اداره آموزش وپرورش استثنایی خراسان جنوبی گفت: برای ارائه خدمات به ۵ هزار و ۵۴۷ کودک با نیاز ویژه در استان ،۷۶۵ میلیون تومان هزینه شده است.

با اطمینان رئیس اداره آموزش وپرورش استثنایی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: پارسال ۷۶۵ میلیون تومان برای خدمات توانبخشی، حمایتی، نهضت توان افزایی تجهیزات آموزشی و کارگاهی، ۵ هزار و ۵۴۷ دانش آموزان با نیاز ویژه استان هزینه شده است.

او با بیان این که پارسال بیش از ۱۹ هزار و۷۰۰ نوآموز در طرح سنجش مورد ارزیابی قرار گرفته اند افزود: با توجه به شیوع کرونا و غیر حضوری شدن کلاس‌های درس، نزدیک به ۶۰۰ میلیون تومان بابت خرید گوشی و تبلت هوشمند ویژه دانش آموزان با نیاز‌های ویژه هزینه شده است.

با اطمینان با اشاره به هزینه ۵۵۰ میلیون تومان برای بهسازی مدارس و راه اندازی مرکز جامعه تشخیصی توانبخشی اظهار کرد: ۳۱۶ نفر از دانش آموزان توانسته اند در مسابقات ورزشی، قرآن و عترت و نماز و ادبی وهنری رتبه برترکسب کنند.

رئیس اداره آموزش وپرورش استثنایی خراسان جنوبی با اشاره به درخشش ۲۵ معلم در مسابقات قرآنی، ورزشی، فرهنگی، هنری و ادبی تصریح کرد: امسال ۵ باشگاه پیشکسوتان در۵ منطقه استان افتتاح شده است.

او ادامه داد: در این مدت ۲۱۹ نفر از معلمان و ۲۵ نفر از مشاوران و همکاران توانبخشی در تولید محتوا فعال بوده که بیش از ۱۵۰ فیلم آموزشی تهیه شده است.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار