شهردار زرند به همراه حاج عباس ایرانمنش رئیس و اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری با فرمانده جدید سپاه زرند دیدار و گفتگو کرد.

حاج عباس ایرانمنش رئیس شورای شهر زرند از سپاه به عنوان یک رکن اساسی درکشور نام برد و گفت: سپاه یک فدایی ملت است و همانگونه که بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

رئیس شورای شهر زرند سپاه را عزت و اقتدار کشور دانست و تصریح کرد: خدا را شاکریم که امروزه تفکر بسیجی در تمام جامعه و در بین اقشار مختلف مردم و مسئولان وجود دارد که همین امر سبب اقتدار در نظام جمهوری اسلامی ایران میشود.

علی ضیاءالدینی شهردار زرند نیز تعامل و همکاری مجموعه سپاه با شورا و شهرداری طی سال‌های اخیر را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: تمام دغدغه شهرداری و اعضای شورای شهر برنامه ریزی هدفمند و اجرای طرح‌های عمرانی و برنامه‌های تاثیرگذار فرهنگی و اجتماعی در سطح شهر می‌باشد.

شهردار زرند تقویت زیرساخت‌های فرهنگی، ورزشی، نشاط اجتماعی و امنیت پایدار را لازمه رسیدن به آرامش شهروندان عنوان و افزود:جای خرسندیست که امروز همکاری منسجم و تعامل هدفمند خوبی بین سپاه و مسئولان در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و خدمت رسانی به اقشار محروم برقرار شده است. علی ضیاءالدینی در پایان افزود: مجموعه شهرداری بر اساس برنامه‌های توسعه شهری و با روحیه جهادی تمام تلاش خود را برای ارائه هر چه بهتر خدمات به شهروندان بکار می‌گیرد و همکاری ما با نهاد سپاه برای ارتقا رضایت شهروندان ادامه خواهد داشت.

سرهنگ حسن امیری فرمانده سپاه زرند نیز در این دیدارضمن قدردانی از حضور مدیران شهری گفت:سپاه شهرستان زرند این آمادگی را دارد که همچون گذشته در زمینه‌های مختلف ملی و مذهبی به ارائه خدمات فرهنگی، مذهبی به شهروندان در کنار شهرداری باشد.

سرهنگ امیری وجود پیوست فرهنگی و اجتماعی در پروژه‌های عمرانی را حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: تلاش خواهیم نمودتادرکنارمجموعه مدیریت شهری وانجام پروژه‌های زیر بنایی و روبنایی، در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز گام‌های اساسی برداریم.

فرمانده سپاه زرند در ادامه با اعلام اینکه زرند یک شهر مذهبی با مردمان باایمان است گفت:شهرداری و شورای شهر باید به دنبال ایجاد فضا‌های شادی و تفریحی برای شهروندان باشند چرا که این شهر در این زمینه کمبود‌هایی را دارد.

وی اظهار امیدواری کرد با همکاری شهرداری و سپاه بتوانیم خدمات فرهنگی و مذهبی خوبی به شهروندان ارائه نمائیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار