رئیس اداره مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: افراد برای سفر‌های ضروری از خطوط سواری یا خودروی شخصی استفاده کنند.

اصغر رحیمی گفت: ۱۰۰ درصد ظرفیت ناوگان اتوبوس چهارمحال و بختیاری برای بازگشت زائران اربعین به سمت مرز‌های کشور بسیج شده است.

وی افزود: با تصمیم وزارت کشور و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، تمامی مقاصد و سفر‌های داخلی توسط ناوگان اتوبوس تعطیل شده است و تمامی ظرفیت برای بازگشت زائران اربعین حسینی به سمت مرز‌های با کشور عراق اعزام شده است.


بیشتر بخوانید


رئیس اداره مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: افرادی که سفر ضروری به دیگر مقاصد کشور دارند، می‌توانند از خطوط سواری و یا خودروی شخصی استفاده کنند.

رحیمی با اشاره به نرخ مصوب بلیت ناوگان حمل و نقل استان برای سفر برگشت از اربعین گفت: نرخ بلیت از شهرکرد به مقصد مهران با اتوبوس ۴۴ نفره ۲۵۶ هزار تومان، با اتوبوس ۳۲ نفره ۳۱۳ هزار تومان و با اتوبوس ۲۵ نفره ۳۷۳ هزار تومان است و این نرخ برای مقصد شلمچه به ترتیب ۲۰۰، ۲۷۵ و ۳۲۷ هزار تومان است.

وی اضافه کرد: همچنین نرخ بلیت به مقصد چزابه با اتوبوس ۴۴ نفره ۱۹۶ هزار تومان، با اتوبوس ۳۲ نفره ۲۷۵ هزار تومان و با اتوبوس ۲۵ نفره ۲۸۷هزار تومان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار