مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از افزایش ۵۲ درصدی مصرف بنزین در یک هفته اخیر (ایام اربعین) در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

فریدون یاسمی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت : در یک هفته اخیر (۱۵تا ۲۱ شهریور) حدود ۱۶ میلیون لیتر بنزین در جایگاه‌های سوخت کرمانشاه مصرف شده است.

وی با بیان اینکه احتمال افزایش بیشتر مصرف بنزین هم وجود دارد، افزود: هنوز خیل عظیم زائرین کربلای معلی از منطقه کرمانشاه و مرز خسروی در حال تردد هستند.

به گفته مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه، بیشترین میزان مصرف در ایام اربعین نیز مربوط به روز ۱۷ شهریور، با بیش از دو میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر و کمترین مصرف مربوط به ۱۵ شهریور با بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر بوده است.

یاسمی با بیان اینکه سوخت رسانی به خودرو‌های زوار اربعین بدون مشکل در حال انجام است، یادآور شد: شش جایگاه سیار و یک جایگاه ثابت در نقطه صفر مرز خسروی در حال ارائه خدمت به زوار اربعین است.

وی با بیان اینکه از نظر سوخت‌رسانی به ناوگان حمل و نقل مشکل و کمبودی وجود ندارد، اظهار کرد: ۱۶۳ جایگاه استان نیز در آمادگی کامل برای سوخت رسانی به زواری هستند که از مسیر‌های متفاوت وارد استان کرمانشاه می‌شوند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: اکیپی از نیرو‌های منطقه بصورت شبانه روزی بر ارائه خدمات رسانی مطلوب جایگاه‌ها به زوار کربلای معلی نظارت دارند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.