قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۰ هزار و ۷۳۳ دانشجو و دانش‌آموز چشم انتظار حمایت مردم در جشن عاطفه‌ها هستند.

نواب ساجدیان گفت:  ۱۹ هزار و ۶۷۲ دانش آموز  و هزار و ۶۱ دانشجو تحت حمایت این نهاد در سال تحصیلی جدید، چشم انتظار مساعدت مردم خیر و نیکوکار هم استانی در مراسم جشن عاطفه ها هستند.
 
قائم مقام کمیته امداد استان با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها هر ساله با محوریت کمیته امداد و مشارکت سازمان صداوسیما ، آموزش‌وپرورش، بسیج و سپاه و سازمان دانش‌آموزی برگزار می‌شود افزود: مردم خیر و نیکوکار استان علاوه بر حضور در پایگاه‌های کمیته امداد و مراکز نیکوکاری می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۱*۰۷۴*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۷۹ کمک‌های نقدی خود را به دانش آموزان نیازمند اهداء کنند.
 
قائم مقام کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سال گذشته یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک های نقدی و غیرنقدی از محل برگزاری جشن عاطفه ها برای کمک به دانش آموزان نیازمند جمع آوری شد، بیان کرد: امید است در جشن عاطفه های امسال شاهد افزایش میزان کمک های مردمی در این جشن باشکوه باشیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.