مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشن عاطفه‌ها با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند تا ۱۵ مهر ماه ادامه دارد.

قباد مبشری گفت: امسال در کهگیلویه و بویراحمد، همانند سال‌های گذشته و همزمان با سراسر کشور جشن عاطفه‌ها در آستانه سال تحصیلی جدید از ۱۵ شهریور ماه آغاز شد و تا ۱۵ مهرماه برای کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد افزود: بیش از ۲۱ هزار دانش‌آموز تحت پوشش این نهاد حمایتی در استان، در سال تحصیلی جدید چشم انتظار کمک‌های خیران در جشن عاطفه‌های امسال هستند.

مدیرکل کمیته امداد عنوان کرد: مراسم شور عاطفه­ ها با برپایی پایگاه‌های نمادین و مراکز نیکوکاری هفته آخر شهریور ماه در معابر و میادین و ۳۱ شهریورماه در مصلا‌های نمازجمعه برگزار می‌شود.

مبشری با بیان اینکه مراسم جشن عاطفه‌ها چهارم مهر در مدارس استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: با همکاری مراکز نیکوکاری و مدارس استان کمک‌های جمع آوری شده بین خانواده‌های دانش آموزان نیازمند تحت حمایت و دانش آموزان نیازمند شناسایی شده توسط مدارس توزیع می‌شود.

وی اعلام کرد: مردم نوعدوست استان و خیران علاوه بر حضور در پایگاه‌های کمیته امداد و مراکز نیکوکاری وابسته به این نهاد در استان، می‌توانند از طریق شماره‌گیری #۰۷۴*۸۸۷۷* و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۷۹ در تامین نوشت افزار و لوازم تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد مشارکت کنند.

مبشری تأکید کرد:  ۴۸ هزار خانوار با جمعیت بیش از ۱۱۵ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هستند و از خدمت متفاوت این نهاد در سرفصل‌های مختلف بهره مند می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.