رییس ستاد اقامه نماز گیلان از برگزاری جشنواره سراسری علمی، پژوهشی، فرهنگی هنری و ادبی نماز با عنوان «فجر تا فجر» خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالطالب حجازی با اشاره به اهمیت ترویج نماز در نسل جوان گفت: هدف از برگزاری این جشنواره ترویج، تعمیق و توسعه فرهنگ اقامه نماز، ظرفیت شناسی و ظرفیت سازی در تبیین کارکرد‌های نماز با بهره گیری از ظرفیت آحاد جامعه، حمایت و پشتیبانی مادی و معنوی از تولید فکر، ایده و محصول پیرامون نماز و معرفی الگو‌های مؤفق و تجلیل و تقدیر از آثار برتر نماز است.

وی در ادامه افزود: جشنواره فجر تا فجر در دو بخش کودکان و دانش آموزان (۳ تا ۱۸ سال) و بزرگسالان (۱۸ سال به بالا) ویژه دانش آموزان، کودکان، دانشجویان، طلاب، فرهنگیان، هنرمندان، پژوهشگران، اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، فرهنگیان و مربیان برگزار می‌شود.

رییس ستاد اقامه نماز گیلان با بیان اینکه این جشنواره از بهمن ۱۴۰۰ آغاز شده و تا بهمن امسال ادامه دارد، گفت: این جشنواره به صورت ملی و شامل دو مرحله استانی و کشوری است.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالطالب حجازی با اشاره به اینکه موضوع جشنواره نماز است، افزود: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را در قالب علمی و پژوهشی، فرهنگی و هنری، ادبی، سرگرمی و آموزشی به نشانی Noor.namaz.ir ارسال کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.