مدیرکل آموزش و پرورش کرمان گفت: عملیات اردوگاه ملی دانش آموزی راهیان نور مکتب شهید سپهبد سلیمانی در زمینی به مساحت ۷۹ هکتار آغاز شده است.

رضا رضایی امروز در دیدار با سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نسل نواندیش انقلاب اسلامی، پاسداشت پیام شهیدان و ایثارگران دانش آموز و زمینه سازی برای مشارکت فعالانه دانش آموزان شاهد و ایثارگر در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی از مهمترین اهداف این مراسم است.

او ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نسل نوجوان و جوان را ضروری دانست و عنوان کرد: نخستین راه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از هر نسل به نسل دیگر، تعلیم و تربیت برخوردار از دانش و معرفت با استفاده از ریشه‌های ملی و بومی است.

رضایی افزود: مراسم نمادین زنگ ایثار در مدارس استان کرمان در گلزار مطهر شهدای کرمان و در جوار مرقد مطهر شهید سلیمانی برگزار می‌شود.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان همه ما مدیون شهدا، ایثارگران و خانواده آن‌ها هستیم و باید فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در مدارس کیفیت بخش شود.

او با بیان اینکه کیفیت بخشی به فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در مدارس سراسر استان راهبرد اصلی مااست، گفت: در راستای تحقق این مهم ضمن برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه آموزگاران و دبیران، شاخص‌های نمره دانش آموزان به صورت استانی، شهرستانی، منطقه ای، مدرسه‌ای و درس به درس تحلیل و بررسی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به آغاز عملیات اردوگاه ملی دانش آموزی راهیان نور مکتب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در زمینی به مساحت ۷۹ هکتار گفت: با توجه به راه اندازی راهیان نور مکتب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در سراسر کشور این اردوگاه نقش موثری در ترویج مکتب شهید سلیمانی دارد.

رضایی می‌گوید: در راستای قدردانی از خانواده شهدا اولین اجلاسیه فرزندان و همسران شهید شاغل در آموزش و پرورش با حضور ۸۵۰ نفر برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.