بیش از ۶۳۸ هزار برچسب QR-Code با هدف دسترسی آنلاین مشترکان به میزان و روند مصرف بر روی کنتور‌های برق مشترکین بخش خانگی و تجاری در کردستان نصب شد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق کردستان اظهار داشت: نصب برچسب QR-Code بر روی کنتور‌های برق با هدف دسترسی آنلاین و سریع مشترکان به میزان و روند مصرف انرژی انجام می‌شود که این بستر می‌تواند زمینه مناسبی را برای مدیریت مصرف برق و اطلاع هریک از مشترکان از میزان مصرف و مقایسه آن با دوره‌های مشابه فراهم نماید.

هیواخرم با اشاره به اینکه اجرای این پروژه که از شهریورماه سال گذشته در استان آغاز شده، اکنون از پیشرفت ۸۵ درصدی برخوردار است، افزود: شهرستان کامیاران اولین و تنها شهرستانی است که با نصب قریب به ۴۴ هزار برچسب QR-Code کنتور برق کل مشترکین آن در دو بخش خانگی و تجاری تجهیز شده است.

او در ادامه با تاکید بر اینکه اجرای این پروژه در سایر شهرستان‌های استان از پیشرفت خوبی برخوردار است، گفت: بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته کل کنتور‌های برق مشترکین خانگی و تجاری در سطح استان تا پایان سال ۱۴۰۱ مجهز به برچسب QR-Code می‌شود.

خرم در ادامه عنوان کرد: با نصب این برچسب‌ها مشترکین به آسانی می‌توانند ازطریق دوربین گوشی هوشمند خود به اطلاعات مصرفی اشتراک خود دسترسی داشته باشند وبا لمس لینک، قبض برق خود را نیز پرداخت کند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق کردستان اظهار داشت: کاهش مراجعات حضوری متقاضیان خدمت به شرکت و افزایش میزان رضایتمندی مشترکین و متقاضیان انشعاب برق در سطح استان از مزایای اجرای این طرح است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.