فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۱۵۲ هزار لیتر سوخت قاچاق طی ۲۴ ساعت گذشته در پی اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی در این استان خبر داد.

سردار احمد طاهری اظهارداشت: طرح تشدید مبارزه با قاچاق سوخت با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، طی ۲۴ساعت گذشته در مسیر‌های ارتباطی و نقاط مختلف استان سیستان و بلوچستان به اجرا درآمد.

وی تصریح کرد: یگان‌های تکاوری و ماموران مستقر در ایست و بازرسی" شهید صدوقی نصرت آباد"و همچنین ایست و بازرسی "شهید یداللهی دشتیاری "در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی در حین گشت زنی و ایست بازرسی در سطح مسیر‌های ارتباطی استان موفق به شناسایی چند محموله قاچاق سوخت شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در بازرسی از هفت دستگاه کامیون تانکردار از قاچاقچیان سوخت توسط تکاوران یگان‌های تکاوری۹۷ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل و همچنین ماموران انتظامی مستقر در ایست بازرسی" شهید صدوقی نصرت آباد" از یک دستگاه خودرو تریلی تانکردار مقدار۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت کوره و در یک ماموریت منسجم دیگر توسط ماموران مستقر در ایست و بازرسی" شهید یدالهی دشتیاری" نیز مقدار ۲۳ هزار لیتر گاز مایع قاچاق کشف شد.

وی با اشاره به توقیف ۹ دستگاه کامیون تانکردار حامل سوخت و کشف در مجموع ۱۵۲ هزار لیتر سوخت قاچاق خاطرنشان کرد: در این رابطه ۹ فرد متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار طاهری با تأکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی، بیان کرد: پدیده قاچاق علاوه‌بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرائم دیگری در سطح جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار