با تلاش‌های کمیته حمل و نقل ستاد اربعین استان قزوین، تاکنون ۲ هزار و ۷۰۰ زائر اربعین، از مرز مهران به استان بازگشته اند.

معیری جانشین کمیته حمل و نقل ستاد اربعین استان قزوین گفت: پیرو ابلاغیه ستاد مرکز اربعین کشور مبنی بر ممنوعیت صدور صورت وضعیت اتوبوسی به سمت مرز‌های شش گانه، نشسته های مرتبط با این موضوع برگزار شد و از ساعت ۸ صبح روز جمعه تا ساعت ۱۸ امروز مجموعاً ۷۳ دستگاه ناوگان به صورت یک سر خالی برای بازگرداندن هم استانی‌ها به مرز مهران اعزام شدند و تاکنون ۲ هزار و ۷۰۰ زائر به قزوین بازگشتند.

معیری اضافه کرد: همکاران ما در پایانه برکت مستقر شده اند و امور مرتبط با هدایت زائران، کنترل نرخ مصوب و ایمنی ناوگان را بر عهده دارند.

وی گفت: با توجه به وسعت سامانه برکت، امروز یک بالن با نام قزوین بر فراز این پایانه نصب شده تا همشهری‌های عزیز به راحتی بتوانند به اتوبوس‌های قزوین دسترسی پیدا کنند.

جانشین کمیته حمل و نقل ستاد اربعین استان قزوین افزود: نرخ کرایه از مرز مهران تا قزوین برای اتوبوس‌های ۲۵ نفره ۵۲۵ هزار تومان، برای اتوبوس‌های ۳۲ نفره ۴۴۳ هزار تومان و برای اتوبوس‌های ۴۴ نفره ۳۵۹ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.