رئیس دانشکده علوم انسانی و حقوق دانشگاه کاشان از صدور مجوز خانه خلاق (مرکز نوآوری) علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه خبر داد.

محسن نیازی افزود: به دنبال رویکرد مثبت و آینده‌نگر دانشگاه کاشان در راستای اشتغال و شرکت‌های دانش بنیان و ایجاد سرا‌های نوآوری و کارآفرینی، دانشکده علوم انسانی و حقوق دانشگاه، اولین سرای نوآوری در حوزه علوم انسانی و اجتماعی را در روز پنجم اردیبهشت سال جاری در دانشکده افتتاح و راه اندازی کرد.

او افزود: با آغاز فعالیت گروه‌ها و تیم‌های پژوهشی در این سرا، ایده راه‌اندازی مرکز نوآوری علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه به منظور تقویت و نهادینه سازی نوآوری و کارآفرینی در علوم انسانی شکل گرفت که به تبع آن از اوایل خردادماه سال جاری مکاتبات و مذاکراتی با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انجام شد.

رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه کاشان افزود: با ارسال و بارگذاری بیش از ۱۵۰ مستند علمی و آموزشی مانند مشخصات مدیر و شورای مرکز، تیم‌های مستقر در سرای نوآوری، فضای فیزیکی و کالبدی دانشکده، شبکه همکاران، برنامه‌ها و رویداد‌های حال و آینده و ... سرانجام، خانه خلاق یا مرکز نوآوری علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه کاشان از سوی ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در ۲۵ مرداد امسال مجوز فعالیت گرفت.

نیازی تصریح کرد: پس از اخذ مجوز تفاهم نامه همکاری‌های علمی، آموزشی و پژوهشی در حوزه نوآوری علوم انسانی بین دانشگاه کاشان به نمایندگی عباس کتابی، ریاست دانشگاه و ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به ریاست پرویز کرمی به شماره
۸۸۷۶۱/۱۱ دوازدهم شهریورماه جاری منعقد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.