رئیس دانشگاه کاشان از پذیرش دانشجوی عراقی از مهرماه در این دانشگاه خبر داد.

رئیس دانشگاه کاشان گفت: با پیگیری‌های متعدد مدیریت جدید و تلاش‌های رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق دانشگاه کاشان در فهرست دانشگاه‌های معتبر و مورد تایید وزارت آموزش عالی و پژوهش‌های علمی عراق قرار گرفت.

عباس کتابی با اشاره به دیدار رایزن فرهنگی جمهوری عراق با وی و دریافت نامه رسمی قرار گرفتن دانشگاه کاشان به عنوان دانشگاه مورد تایید وزارت آموزش عالی و پژوهش‌های علمی جمهوری عراق در سال ۲۰۲۳-۲۰۲۲ میلادی، افزود: قرار گرفتن دانشگاه کاشان در فهرست دانشگاه‌های معتبر و مورد تایید کشور عراق، زمینه جذب دانشجو از این کشور و انجام مبادلات علمی با را تسهیل و هموار خواهد کرد.

او از پذیرش دانشجوی عراقی از مهرماه در دانشگاه کاشان خبر داد و اظهار کرد: انجام کار‌های تحقیقاتی و علمی در زمینه‌های مختلف با محققان دانشگاه‌های عراقی در برنامه دانشگاه قرار دارد.

رئیس دانشگاه کاشان تصریح کرد: تبادلات علمی و فعالیت‌های مشترک علمی پژوهشی دانشگاه کاشان با وزارت آموزش عالی و پژوهش‌های علمی جمهوری عراق در حوزه‌های مختلف شامل تبادل استاد، انجام پایان‌نامه‌های مشترک، برگزاری کنفرانس‌های مشترک علمی، برگزاری دوره‌های کوتاه و بلند مدت آموزشی، پژوهشی و سایر موارد است.
نزدیک به ۹ هزار نفر دانشجو در ۲۰۰ رشته گرایش در ۱۱ دانشکده و ۱۲ پژوهشکده دانشگاه کاشان تحصیل می‌کنند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.