نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم برپایی نماز در مدارس تاکید کرد

 نماینده ولی فقیه در این استان با حضور در کارگاه آموزشی توانمند سازی معاونان و مربیان پرورشی آموزش و پرورش با اشاره به نقش والای معلمان در تربیت دانش آموزان گفت: بی تردید مسئولان آموزش وپرورش به دنبال رفع آسیب‌ها در بین دانش آموزان هستند.

آیت الله حسینی با بیان اینکه معلمان امانتدار مردم هستند افزود: مردم هم با اعتماد فرزندان خود را به عنوان سرمایه‌های خود در اختیار معلمان می‌گذارند تا در مسیر اخلاق و معارف دینی تربیت شوند.

امام جمعه یاسوج به ترویج و برپایی نماز در مدارس تاکید کرد گفت: اگر می‌خواهید در آینده مسئولان خوبی در عرصه‌های مختلف داشته باشیم باید دانش آموزان را از ابتدا خوب تربیت کنیم.

نماینده ولی فقیه اضافه کرد: هر گونه سهل انگاری در امر تعلیم و تربیت خطا و گناه بزرگی است و در پیشگاه خداوند بخشوده نخواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش هم در این جلسه گفت:مربیان و معاونان آموزشی باید موانع و آسیب‌های سد راه آموزش را رفع کنند تا بتوانند به هدف‌های آموزشی دست یابند.

عزت خواه اضافه کرد: رفتار معلمان الگویی برای دانش آموزان است و انتظار است در سال تحصیلی جدید معلمان و مربیان با آشنایی با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در اجرای وظایف و رسالت‌های خود تلاش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.