تعلق نگرفتن خوابگاه به دانشجویانی که رتبه‌های برتر را در کنکور کسب کردند، نگرانی آن‌ها را در پی داشت.

این روز‌ها که در آستانه بازگشایی دانشگاه‌ها هستیم، فراهم سازی خوابگاه برای دانشجویان به صورت یک دغدغه برای آن‌ها تبدیل شده است. ماجرا از این قرار است که اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد اعلام شده و دانشجویانی که پذیرفته شدند، در تب و تاب ثبت نام برای آغاز سال تحصیلی هستند. اما موضوعی که این روز‌ها موجب رنجش دانشجویان شده است، تعلق نگرفتن خوابگاه به دانشجویان رتبه های برتر است.

یکی از دانشجویانی که رتبه تک رقمی را در دانشگاه تربیت مدرس کسب کرده است، با اقدام تامل برانگیز این دانشگاه روبرو شده و دانشگاه از دادن خوابگاه به آن‌ها خودداری می‌کند. این در حالی است که واگذاری خوابگاه فقط به رتبه‌های ۱ تا ۹ کنکور تعلق می‌گیرد و به من هم که رتبه برتر را در کنکور کسب کردم، به من تعلق نمی‌گیرد.

متن پیام شهروند خبرنگار

باسلام ما قبولی‌های سال ۱۴۰۱ در مقطع کارشناسی ارشد روزانه دانشگاه تربیت مدرس تهران هستیم. با تلاش شبانه‌روزی و همت یک ساله در شرایط سخت کرونا و هزینه‌های بالای زندگی موفق به کسب رتبه دو قمی و تک رقمی شدیم، اما دانشگاه با شرطی غیرممکن و مبهم از دادن خوابگاه به ما دانشجویان متمایز سرباز زده است.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار