مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از درخشش دانش آموزان همدانی در مرحله کشوری هشتمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در استان اصفهان خبر داد.

محمود نقوی مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت:در این جشنواره و در محور فعالیت‌های آزمایشگاهی پریا عربستانی و غزاله چاوشی نیا از ناحیه ۱ همدان در محور دست سازه امیررضا رحمانی از ناحیه ۲ همدان در محور زبان انگلیسی ثنا گرشاسبی فخر و آرینا هدایتی از ناحیه ۱ همدان در محور زبان و ادبیات فارسی سبا صالحی از ملایر و امیرصالح نظاملو از کبودراهنگ در محور پژوهش علی جمشیدی از ملایر در محور  در محور بازارچه کار و فناوری معصومه یعقوبی، ستاره رضایی و یگانه دارابی از نهاوند در محور ریاضی باران نانکلی از ناحیه ۱ همدان در محور برنامه نویسی محسن پاینده پیمان و آیدین محمدی از ناحیه ۱ همدان و در محور مناظره علمی (مطالعات اجتماعی)، نرگس کامرانی صالح و مانا ملکی از ناحیه ۲ همدان رتبه‌های برتر این جشنواره را کسب کردند.

 او گفت: مرحله کشوری جشنواره نوجوان خوارزمی  با حضور ۵۲۳ دانش‌آموز منتخب دختر و پسر از سراسر کشور در استان اصفهان برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت:هشتمین دوره جشنواره مذکور از مهر ۱۴۰۰ در تمامی آموزشگاه‌های دوره اول متوسطه و با شرکت بیش از ۱۰۷ هزار دانش‌آموز در ۹ محور سه محور ریاضی، برنامه نویسی و مناظره علمی امسال اضافه شده بود، آغاز به کار کرد و دانش آموزان منتخب پس از طی مراحل آموزشگاهی، منطقه‌ای و استانی به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

دانش آموزان برتر جشنواره در شبکه یادگیری آموزش عضو می‌شوند و افراد مستعد به نهاد‌های حمایتی مانند بنیاد ملی نخبگان معرفی می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.