معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی از بازدید هزار و ۲۰۰ دانش آموز از مراکز علمی پژوهشی دانشگاهی همزمان با هفته پژوهش خبر داد. 

بازدید بیش از هزار و ۲۰۰ دانش آموز از مراکز علمی پژوهشی استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، کاوه برخورداری، معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی گفت: از جمله برنامه‌های آموزش و پرورش در هفته پژوهش، برگزاری تور‌های علمی دانش‌آموزی بود که بیش از هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز از کتابخانه ها، آزمایشگاه‌ها و مراکز علمی پژوهشی دانشگاه‌های استان و نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی بازدید علمی به عمل آوردند.

او افزود: در این هفته ۱۰ نشست علمی پژوهشی در مدارس با دعوت از نخبگان و پژوهشگران به منظور تبیین مباحث و مسائل پژوهش و فن آوری برای دانش آموزان برگزار شد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی ادامه داد: علاوه بر برگزاری نشست‌های علمی تخصصی معلمان، ۸ نشست ارائه یافته‌های پژوهشی در مدارس با همت دانش آموزان منتخب جشنواره‌های جوان خوارزمی، نوجوان خوارزمی، جابرین حیان و نوجوان سالم برگزار شد که در این نشست ها، دانش آموزان پژوهشگر یافته‌های پژوهشی خود را ارائه نمودند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار