نظامیان صهیونیست و جوانان فلسطینی در مناطق مختلف با یکدیگر درگیر شدند.

جوان فلسطینی که چند روز پیش به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن زخمی شده بود و بامداد امروز یکشنبه بر اثر شدت جراحت‌های وارده به شهادت رسید.

منابع رسانه‌ای گزارش دادند، اهالی جنین در اعتراض به این جنایت صهیونیستها، در سراسر این شهر اعتصاب عمومی اعلام کردند.

در خبری دیگر؛ رزمندگان مقاومت فلسطین یک مرکز ایست بازرسی نظامیان صهیونیست را در منطقه جبل جرزیم در نابلس در کرانه باختری با بمب دست ساز هدف قرار دادند. از سوی دیگر؛ نظامیان رژیم صهیونیستی به شهرک العیساویه در شمال شرق قدس اشغالی یورش بردند.

همچنین؛ به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، صد‌ها فلسطینی با برگزاری تظاهرات در شهرک "بیتونیا" در غرب رام الله در کرانه باختری خواستار تحویل گرفتن پیکر "هیثم مبارک" نوجوان فلسطینی شدند که چند روز پیش در روستای "بیتین" به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

دیروز صبح نیز فلسطینی‌های ساکن روستای بیت عامر در حومه شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری اشغالی به طرف یک برجک نگهبانی نظامی صهیونیستها بطری‌های حاوی مواد آتش زا پرتاب کردند. این برجک نگهبانی در روستای بیت عامر ساخته شده است. بر اساس اظهارات فلسطینی ها، نظامیان رژیم صهیونیستی در حال استراحت در درون این برجک بودند که به آتش کشیده شد و هفت نظامی این رژیم زخمی شدند.

در همین حال؛ به گزارش خبرگزاری سما، مصطفی البرغوثی دبیرکل جنبش ابتکار ملی فلسطین گفت: رژیم اشغالگر در حال فراهم کردن شرایط برای ارتکاب جنایت و کشتاری خطرناک در نابلس و جنین است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار