مدیر کل فرودگاه‌های فارس گفت: در پی افزایش تقاضای سفر به کشور عراق در آستانه اربعین حسینی، ۱۲ پرواز فوق العاده از شیراز به نجف پیش بینی شده است.

غلامرضا کریم آقایی مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس اظهار کرد: به دنبال افزایش تقاضای سفر به کشور عراق در آستانه اربعین حسینی، با موافقت سازمان هواپیمایی کشوری، ۱۲ پرواز فوق العاده شیراز - نجف (رفت و برگشت) پیش بینی شده است.

او ادامه داد: این پرواز‌ها از ۲۱ تا ۳۰ شهریور، توسط شرکت هواپیمایی ایرتور و به مقصد نجف انجام خواهد شد.

کریم آقایی افزود: علاوه بر این، در روز‌های دوشنبه هر هفته یک پرواز برنامه‌ای رفت و برگشت از شیراز به نجف توسط شرکت هواپیمایی کاسپین انجام می‌شود.

او گفت: نخستن پرواز فوق العاده در روز دوشنبه ۲۱ شهریور در ساعت ۸ و ۴۰ دقیقه توسط هواپیمایی ایرتور و دومین پرواز نیز در ساعت ۱۱ و ۴۰ دقیقه توسط شرکت هواپیمایی کاسپین به مقصد نجف انجام خواهد شد.

مدیر کل فرودگاه‌های فارس بیان کرد: دیگر پرواز‌های فوق العاده نیز در روز‌های ۲۲، ۲۳، ۲۸، ۲۹ و ۳۰ شهریورماه به ترتیب در ساعت‌های ۷ و ۴۰ دقیقه، ۱۴ و ۴۵ دقیقه، ۸ و ۴۰ دقیقه، ۷ و ۴۰ دقیقه و ۱۴ و ۴۵ دقیقه توسط شرکت هواپیمایی ایرتور انجام می‌شود.

کریم آقایی تصریح کرد: شرکت هواپیمایی کاسپین نیز طبق برنامه در روز دوشنبه ۲۸ شهریورماه در ساعت ۱۱ و ۴۰ دقیقه یک پرواز به مقصد نجف خواهد داشت.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار